بهترین شکلات صبحانه جهان


 شکلات صبحانه بهترین پیشنهاد خوراکی برای شروع یک روز جدید است. حتی اگر نسبت به خوردن صبحانه بی‌میل باشید وسوسه این خوراکی جذاب شما را پای میز خواهد کشاند! این شکلات‌ها بر اساس ذائقه و سلیقه افراد مختلف تولید شده‌اند؛ به‌گونه‌ای که بهترین شکلات صبحانه جهان دارای انواع مختلفی است که سلایق مختلف را از خود راضی نگه می‌دارد. ازآنجایی‌که همیشه افرادی به دنبال مضر یا مفیدبودن این خوراکی‌ها هستند یا دوست دارند بهترین برندهای شکلات صبحانه را بشناسند قصد داریم در این مطلب بیشتر به آن بپردازیم.

فواید مصرف بهترین شکلات صبحانه جهان

 خوراکی‌های شکلاتی جز محبوب‌ترین خوراکی‌های جهان هستند و کمتر کسی وجود دارد که آنها را دوست نداشته باشد! شکلات صبحانه به‌عنوان یکی از فرآورده‌های کاکائویی پرطرفدار جز گزینه‌هایی است که هر فرد آن را برای سرو وعده صبحانه در اولویت قرار می‌دهد. این وعده شکلاتی قادر است انرژی روز شما را تامین کند. مصرف استاندارد و متعادل این خوراکی شکلاتی نه‌تنها ضرری برای بدن ندارد، بلکه برای افرادی که دچار کمبود وزن هستند نیز مفید است.

وجود ترکیبات موثر و ضروری همچون فولیک‌اسید و منیزیم در ساختار شکلات صبحانه، منجر به ایجاد شادی و نشاط شده و همچنین عملکرد سلول‌های مختلف را بهبود می‌بخشد. جالب است بدانید در برخی تحقیقات گفته شده است که مصرف شکلات صبحانه در ابتدای روز خلق‌وخوی افراد را بهتر کرده و از بروز واکنش‌های افسردگی جلوگیری می‌کند؛ اما تمامی نکات گفته شده منوط به انتخاب شکلاتی است که تمامی فاکتورهای کیفیت و سلامت را داشته باشد.

معرفی بهترین شکلات صبحانه جهان

 همان‌طور که گفتیم، شکلات صبحانه محصولی دوست‌داشتنی و محبوب برای اغلب افراد است. به همین خاطر بدیهی است که برندهای مختلفی دست به تولید آن زده باشند! در ادامه به برندهای خارجی و پرطرفدار شکلات صبحانه اشاره خواهیم کرد:

●     شکلات صبحانه نوتلا

 مشهورترین و البته باکیفیت‌ترین شکلات صبحانه خارجی را برند نوتلا تولید می‌کند. این محصول با ترکیب طعم شگفت‌انگیز کاکائو و فندق به دهان بسیاری از افراد مزه کرده است. حضور فندق در این محصول علاوه بر ایجاد خاصیت بیشتر، ترکیب فوق‌العاده‌ای را ایجاد کرده است که کمتر کسی توان نگفتن به آن را دارد! گفته می‌شود در صد گرم از این شکلات صبحانه حدوداً ۵۴۰ کالری وجود دارد؛ بنابراین به‌خاطر داشته باشید زیاده‌روی در مصرف آن عوارض زیادی برای بدن خواهد داشت.

●     شکلات صبحانه میلکا

 میلکا نامی آشنا برای دوستداران شکلات شیری به شمار می‌رود. برند میلکا علاوه بر تولید شکلات صبحانه، محصولات مشهور دیگری را نیز روانه بازار کرده است. این شکلات آلمانی یکی از بهترین شکلات صبحانه جهان به شمار می‌رود که طعم بی‌نظیری دارد. علاوه بر شکر و شکلات به‌عنوان المان اصلی، از ترکیبات دیگری همچون روغن پنبه‌دانه و چربی گیاهی نیز استفاده می‌شود که باعث شده شکلات صبحانه میلکا یک محصول طبیعی و کم‌ضرر باشد.

●     شکلات صبحانه هوبی

 شکلات و فندق پیچیده شده در یک لفاف بنفش‌رنگ اولین تصویری است که از شکلات هوبی به یاد خواهید آورد؛ اما قصه به همین‌جا ختم نشد و برند هوبی تصمیم گرفت با تولید شکلات صبحانه محبوبیت خود را دوچندان کند. شکلات صبحانه هوبی همچنان به استفاده از ترکیب سنتی خود یعنی شکلات و فندق وفادار است؛ اما در کنار این موارد طعم‌دهنده‌های دیگری نیز مانند پودر شیر را در این محصول به کار گرفته است تا طعم بی‌نظیری را خلق کند.

●     شکلات M&M

 این محصول دنیای رویایی طرفداران اسمارتیز است. تصورش را بکنید یک ترکیب شکلاتی اسمارتیزی که فکرش هم قند را در دلتان آب خواهد کرد! شکلات صبحانه M&M یک کرم شکلاتی با تکه‌های رنگی اسمارتیز است که اغلب در بسته‌بندی‌های شیشه‌ای و با وزن‌های متفاوت تولید و به بازار ارائه می‌شود.

انواع شکلات صبحانه

 همان‌طور که می‌دانید طعم‌دهنده‌ها و تنقلات مفیدی ممکن است در شکلات صبحانه وجود داشته باشند؛ بنابراین بر اساس ترکیبات مورداستفاده در این محصولات می‌توانیم آنها را دسته‌بندی کنیم. در ادامه به انواع شکلات‌های صبحانه اشاره خواهیم کرد:

●     شکلات صبحانه فندقی

●     شکلات صبحانه بدون شکر

●     شکلات صبحانه کرم کنجدی

●     شکلات صبحانه شیری

بهترین شکلات صبحانه جهان

قیمت بهترین شکلات صبحانه جهان

 از جمله عوامل موثر بر قیمت این خوشمزه‌های جذاب می‌توان به برند، حجم بسته‌بندی، طعم، محتویات و حتی بسته‌بندی آنها نیز اشاره کرد. به‌عنوان‌مثال بسته‌بندی‌های شیشه‌ای و شکیل‌تر اغلب گران‌تر از ظروف عادی پلاستیکی هستند. یا یک شکلات صبحانه فندقی شاید قیمت بالاتری نسبت به نوع معمولی آن داشته باشد. اگرچه گفتنی است که این مدل خوراکی‌های وارداتی اغلب به علت نوسانات ارزی قیمت ثابتی ندارند، اما چیزی که باید به آن توجه داشته باشید کیفیت برندی است که آن را انتخاب می‌کنید.

البته به‌خاطر داشته باشید که این روزها افراد سودجو محصولات تقلبی را با نام و نشان برندهای مشهور روانه بازار می‌کنند و با قیمتی هم‌تراز آنها به فروش می‌رسانند. به همین خاطر ضروری است که از فروشگاه‌های معتبر و قابل‌اطمینان خرید خود را انجام دهید. تاپ شوکو ماین یکی از بزرگ‌ترین واردکنندگان شکلات صبحانه در ایران است که می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت آن شکلات موردنظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

جمع‌بندی

 انواع شکلات‌های صبحانه به علت وجود ترکیبات مفیدی همچون فولیک‌اسید و منیزیم می‌توانند یک خوراکی مفید برای وعده صبحانه باشند. از طرفی کربوهیدرات موجود در این خوراکی می‌تواند سبب افزایش سوخت‌وساز بدن شود. به‌طوری‌که پس از خوردن آن انرژی بیشتری را برای فعالیت روزانه در خود احساس می‌کنید؛ اما توجه داشته باشید که زیاده‌روی در مصرف بهترین و مفیدترین خوراکی‌ها نیز می‌تواند سلامت بدن را به خطر بیندازد؛ بنابراین بهتر است بهترین شکلات صبحانه جهان را به میزان متعادل در وعده صبحانه مصرف کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *