شکلات ‌سازمانی

پک تبلیغاتی شرکتی

 همان‌طور که می‌دانید این روزها همه به دنبال ایده‌های نوین و جذاب برای تبلیغات هستند. ایده‌ای که در عین خاص بودن به‌یادماندنی باشد. شکلات ‌سازمانی همان چیزی است که قطعاً مخاطب انتظار آن را ندارد و همین غیرمنتظره بودن ناخواسته توجه او را جلب خواهد کرد. به همین خاطر قصد داریم این مطلب را به معرفی این محصولات خوشمزه و تأثیرگذار اختصاص بدهیم.

کاربرد شکلات ‌سازمانی

 شاید استفاده از شکلات به‌عنوان یک عامل تبلیغاتی چیزی باشد که برای اولین‌بار به گوشتان رسیده؛ اما در کمال شگفتی باید بگوییم که استفاده از این خوراکی‌های محبوب در امر تبلیغات شیوه‌ای موثر و لاکچری برای به‌یادماندنی شدن برند یا کسب‌وکار شما است. در ادامه به کاربردهای گوناگون این المان‌های تبلیغاتی اشاره خواهیم کرد:

  • رویدادها و نمایشگاه‌ها

 شکلات‌های سازمانی یک عامل تبلیغاتی بزرگ در رویدادهای مختلف هستند. در واقع توزیع شکلات‌هایی که طرح یا نشانی از برند شما را به همراه دارند مؤثرترین راه گسترش ارتباط با مخاطبان و مشتریان آینده است!

  • کارکنان و مشتریان

 اعطای یک بسته شکلات بهترین شیوه ابراز تقدیر و تشکر از حسن همکاری کارکنان و مشتریان وفادار شماست. با این کار یک حس تعهد در آنها ایجاد خواهید کرد.

  • جوایز مسابقات

 یکی از جوایز اهدایی به قهرمانان مسابقه‌ای یا برندگان فعالیت‌های سازمانی می‌تواند شکلات تبلیغاتی یا سازمانی باشد.

  • سالگردها و مناسبت‌های مهم

 اعیاد باستانی و مذهبی و مناسبت‌های مهم و به‌یادماندنی برای مجموعه می‌تواند زمان مناسبی برای اهدای شکلات‌ سازمانی به شرکت‌ها و موسسات همکار باشد. این کار نشانه حسن سلیقه و توجه شما به مخاطبان و مشتریان است.

چرا شکلات‌های سازمانی موردتوجه قرار می‌گیرند؟

 فراموش نکنید که هر ایده نوینی در ذهن مخاطب باقی می‌ماند. به عبارت بهتر زمانی که مشتری انتظار دارد با یک کارت ویزیت، سالنامه، خودکار و … از مجموعه شما مواجه شود، با یک بسته شکلات جذاب و منحصربه‌فرد روبرو خواهد شد! این هدیه تبلیغاتی غیرمنتظره حسابی به کام مخاطبین شیرین و دوست‌داشتنی خواهد آمد.

بهترین نوع شکلات برای تبلیغ

 ازآنجایی‌که شکلات یکی از محبوب‌ترین خوراکی‌های مورداستفاده افراد مختلف است تنوع بالایی در تولید آن وجود دارد. بر اساس تحقیقات انجام شده حدود ۳۲ از مردم به شکلات شیری، ۵ درصد شکلات سفید و ۳۱ درصد به شکلات تلخ علاقه‌مند هستند. البته گفته شده که ۲۷ درصد هم به‌تمامی انواع شکلات علاقه‌مند هستند؛ اما مسئله همین‌جا تمام نخواهد شد! شکلات‌های بادامی، فندقی، نارگیلی و … ترکیباتی هستند که بدون شک عامل ویژه‌تری در جذب مخاطبان مختلف به وجود خواهد آورد. باتوجه‌به نکات گفته شده به نظر می‌رسد انتخاب نوع شکلات هم تاثیر به سزایی در جلب‌توجه مخاطب خواهد داشت!

شکلات سازمانی

انواع شکلات ‌سازمانی

 پیش از هر چیزی باید بدانید که چه نوع تبلیغی مدنظر شماست؟ دوست دارید مشتری لوگو یا نام برند شما را روی تکه‌های شکلات مشاهده کند؟ یا روی جلد و بسته‌بندی آن؟ این مسئله کاملاً وابسته به میل و نظر شما خواهد داشت؛ اما به‌طورکلی سه روشی که از یک شکلات معمولی یک عامل تبلیغاتی می‌سازد به شرح زیر خواهد بود:

  • طرح برجسته

 یک نوع طراحی شکلات‌ سازمانی، اعمال طرح‌های برجسته روی بدنه شکلات است. با این تکنیک قادر هستید هر طرح و نمادی را به‌صورت برجسته روی شکلات ایجاد کنید‌.

  • طرح‌های چاپی با جوهر خوراکی

 این شیوه ویژه یک سورپرایز تمام‌عیار برای تبلیغات است که انجام آن با کمک دستگاه‌های مخصوص و جوهرهای خوراکی امکان‌پذیر می‌شود. هیچ محدودیتی برای اعمال تهویه شکلات در این شیوه وجود ندارد و شما می‌توانید هر گونه خلاقیتی را به طرح نهایی اضافه کنید.

  • طراحی روی جعبه‌ها یا جلدهای بسته‌بندی

 دیگر روش تبلیغ لوگو یا نام برند، چاپ آن روی بسته‌بندی شکلات‌های سازمانی است. طراحی‌های روی بسته‌بندی می‌توانند در عین خلاقانه بودن پربازده نیز باشند.

جمع‌بندی

 شکلات‌ سازمانی ایده نوین و جذاب برای معرفی و تبلیغات است. هر کسی می‌تواند با چاپ کارت ویزیت و سایر شیوه‌های سنتی برند خود را به افراد مختلف و مشتریان تبلیغ کند؛ اما مطمئن باشید هدیه‌دادن شکلات‌های خاص بسته‌بندی شده که نشانی از برند شما را در خود دارد یک سورپرایز تمام‌عیار و شیرین است که با آن حسن سلیقه به توجه خود را به مخاطبین نشان خواهید داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *