بهترین شکلات خارجی کادویی


شکلات‌های خارجی قطعاً می‌توانند هدیه‌ای خوشمزه برای عزیزانتان باشند؛ زیرا همیشه یک باکس شکلات جزء هدایای شیک، زیبا و البته خوش طعم است که می‌تواند همیشه در ذهن مخاطب باقی بماند. شکلات کادویی در انواع اقسام مختلف به بازار عرضه شده است و شما می‌توانید با توجه به سلیقه شخص مورد نظر آنها را انتخاب کنید. البته برای هزینه‌های کمتر می‌توانید نمونه‌های ایرانی را خریداری کنید. در غیر این صورت انواع بهترین شکلات خارجی کادویی وجود دارند که می‌توانید آنها را انتخاب کنید. در این مطلب سعی می‌کنیم چند نمونه از بهترین‌های شکلات‌های کادویی را با یکدیگر بررسی کنیم و ویژگی‌های هر یک از آن را بیان نماییم.

انواع شکلات خارجی

شکلات‌ها در بین همه افراد محبوبیت دارند. دوستداران شکلات همیشه دوست دارند طعم‌ها و ترکیبات جدید آن را انتخاب کنند؛ بنابراین شکلات‌ها در انواع متفاوت قابل تهیه هستند. از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

شکلات شیری: شکلات‌های شیری جزء محبوب‌ترین و فراوان‌ترین انواع شکلات‌ها محسوب می‌شوند. ترکیبات اصلی آن عبارت است از ۱۰ تا ۵۰ درصد کاکائوی جامد، کره کاکائو شیر به صورت تغلیظ شده یا جوشیده شده و شکر. شکلات شیری به رنگ‌های قهوه‌ای هستند کمرنگ‌تر و براق‌تر از شکلات‌های تلخ می‌باشند. به خاطر طعم خوشایندی که دارند با بسیاری از ذائقه‌ها همخوانی دارند.

سفید: شکلات‌های سفید فاقد کاکائوی جامد هستند و صرفاً حاوی کره کاکائو، شیر، شکر، لیسنین و برخی مواد افزودنی هستند. این شکلات‌ها به عنوان جایگزینی برای کره کاکائو شناخته شده‌اند و به دلیل وجود شیر، رنگ سفید دارند. این شکلات‌ها طعم عمیقی ندارند و طعم آنها شبیه به وانیل است. چربی، شیر و شکر به کار رفته شده در این شکلات‌ها بسیار بالاست و عموماً افرادی که از خوراکی‌های سالم و کم کالری پیروی می‌کنند انتخاب مناسبی نیست.

بهترین شکلات خارجی کادویی

شکلات تلخ: شکلات تلخ بین ۵۰ تا ۹۰ درصد کاکائو هست. کاکائو به دلیل داشتن آنتی اکسیدان می‌تواند بر کاهش کلسترول خون، سلامتی قلب و عروق تاثیرات مثبتی داشته باشد. هر چقدر میزان درصد کاکائو استفاده شده در این محصول بیشتر باشد تلخ‌تر و مفیدتر است. شکلات‌های تلخ فاقد شیر هستند و در مقایسه با شکلات‌های شیری رنگ تیره و بافت ترد‌تری دارند. خریداران شکلات در دنیا طرفدار این نوع شکلات می‌باشند. به دلیل داشتن میزان آهن و آنتی اکسیدان بالا مورد توجه قرار گرفته است.

شکلات‌های روبی: شکلات سرخ یا شکلات روبی جدیدترین نوع شکلات است. بعد از شکلات‌های تلخ، شیری و سفید به بازار عرضه شده‌اند. رنگ صورتی شکلات کاملاً طبیعی است و هیچگونه ماده افزودنی به آنها اضافه نشده است. شکلات شیرین و کمی ترش می‌باشد و شبیه به طعم توت است. درخت کاکائو یاقوت در کشورهای برزیل، آکوادور و ساحل آج وجود دارد. مهم‌ترین نکته‌ای که در ساخت این شکلات قابل ذکر است این می‌باشد که هیچ گونه رنگ و طعم دهنده میوه‌ای به آن اضافه نمی‌شود. اگر به دنبال بهترین شکلات خارجی کادویی، خاص و منحصر به فرد هستید می‌توانید این نمونه از شکلات‌ها را تهیه کنید.

شکلات تلخ و شیرین: شکلات‌های تلخ و شیرین دارای ترکیبات متفاوتی هستند. دارای حداقل ۳۵ درصد کاکائوی خالص و در برندهای متفاوت به بازار عرضه شده‌اند. از لحاظ میزان تلخی بین شکلات شیری و شکلات تلخ قرار می‌گیرد و عموماً برای آشپزی و تهیه دسر استفاده می‌شود.

انتخاب بهترین شکلات خارجی کادویی

شکلات‌ها همانطور که اشاره کردیم انواع بسیار متفاوتی دارند و شما باید با توجه به سلیقه شخصی یا سلیقه فرد مقابلتان آنها را انتخاب کنید. اغلب خوردن شکلات‌ها طعمی، شیرین و دلپذیر و همراه دارد. شکلات قطعاً مزایای بسیار زیادی برای بدن خواهند داشت. تاپ شوکوماین سعی کرده است تا شکلات‌های با کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار دهد. شما با مراجعه به این مجموعه می‌توانید بهترین شکلات خارجی کادویی را تهیه نمایید و به عزیزان خود هدیه دهید. اگر هم از سلیقه شخصی طرف مقابلتان اطلاعی ندارید می‌توانید شکلات شیری تهیه کنید که جزء محبوب‌ترین شکلات‌هاست و اکثر افراد آن را دوست دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *