بهترین زمان خوردن شکلات تلخ برای زود انزالی


امروزه شکلات‌های تلخ و شکلات تبلیغاتی بسیار پرطرفدار شده‌اند. این شکلات‌های به دلیل داشتن منیزیم و فلاونوئید می‌توانند روی داشتن یک رابطه جنسی مطلوب بسیار تاثیرگذار باشند. علاوه بر خواص بسیار زیادی که دارند در رابطه جنسی نیز تاثیرگذار خواهند بود. خواص شکلات تلخ در بهبود رابطه در مردان ثابت شده است. بیماری‌های قلبی، کلسترول بالا، نامنظم بودن جریان خون، فشار خون و استرس‌های زیاد همگی می‌توانند بر مشکلات مربوط به رابطه جنسی آقایان تاثیرگذار باشند. در اولین قدم با استفاده از مواد غذایی و داروهای شیمیایی باید تمامی این بیماری‌ها کنترل و برطرف شوند. در تحقیقات ثابت شده که آقایانی که روزانه قبل از انجام رابطه جنسی یک تکه شکلات تلخ با درصد تلخی متوسط مصرف می‌کنند می‌توانند رابطه موفق‌تری داشته باشند. حال می‌پرسید بهترین زمان خوردن شکلات تلخ برای زود انزالی کی است؟ ما در ادامه بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد.

آیا شکلات تلخ برای زود انزالی مناسب است؟

افرادی که با اختلال نعوظ مواجه هستند می‌توانند با مصرف این شکلات تلخ تا حدی از این مشکل جلوگیری کنند. همانطور که اشاره کردیم شکلات‌های تلخ دارای فلاونوئید هستند که باعث افزایش اکسید نیترات در خون می‌شود و تنش‌های جریانی را کنترل می‌کند. این ماده غذایی کمک می‌کند تا انعطاف پذیری رگ‌های خونی افزایش پیدا کند. از تجمع پلاک‌ها و گرفتگی دیواره رگ‌ها جلوگیری و باعث بهبود سلامت قلب می‌شود. داشتن نعوظ موفق به داشتن سلامت قلب و عروق بدن باز می‌گردد. قطعاً فشار خون بالا از دلایل اصلی اختلال در این مورد است. مردانی که مشکل فشار خون دارند با توجه به توصیه پزشک اگر روزانه یک تکه شکلات تلخ مصرف کنند تا حد زیادی بهبود می‌یابند. شاید جالب باشد که بگوییم شکلات‌های تلخ تا ۵۰ درصد از حملات قلبی جلوگیری می‌کنند. ۱۰ درصد از بیماری‌های قلبی و ۸ درصد مرگ زودرس را به تعویق می‌اندازند.

بعد از مصرف شکلات، گردش خون به سمت مغز بهبود پیدا می‌کند و عروق خونی گسترش می‌یابند. جریان خون افزایش پیدا می‌کند و یادگیری و حافظه بهبود بخشیده می‌شود. شکلات‌های تلخ می‌توانند از بی‌خوابی و خستگی جلوگیری کنند. به حفظ عملکرد طبیعی مغز کمک کرده و برای درمان‌های آینده در برابر آلزایمر و زوال عقل مناسبند. بهترین زمان خوردن شکلات تلخ برای زود انزالی قبل از برقراری رابطه جنسی می‌باشد. باعث می‌شود تا در طول رابطه احساس شادابی و سرحالی داشته باشید. همچنین افرادی که برای طولانی شدن رابطه از اسپری تاخیری استفاده می‌کنند می‌توانند با استفاده از شکلات‌ها خستگی را از خود دور کنند.

بهترین زمان خوردن شکلات تلخ برای زود انزالی

بهترین زمان خوردن شکلات تلخ برای زود انزالی چه زمانی است

بدون شک یکی از دلایل انزال زودرس در آقایان استرس است. استرس تمرکز فرد را مختل می‌کند و باعث ایجاد تنش‌های عصبی در طول رابطه می‌شود. کنترل بر بدن را از بین می‌برد و باعث می‌شود که هورمون کورتیزول بیش از حد ترشح شود و باعث افسردگی و زود انزالی شود. در پاسخ به این سوال که بهترین زمان خوردن شکلات تلخ برای زود انزالی چه زمانی است، باید بگوییم طبق تحقیقات انجام شده افرادی که به مدت ۳۰ روز به صورت روزانه از شکلات تلخ استفاده کرده‌اند نسبت به قبل ۱۰ درصد آرام‌تر شدند.

یکی از کابوس‌های همه آقایان زود انزالی است که می‌توان آن را با تکنیک‌های بسیار ساده مهار کرد. اولین قدم برای این کار دوری از هرگونه استرس و تنش عصبی است. قرار دادن شکلات تلخ در رژیم غذایی خود می‌تواند این موضوع را تا حد بسیار مطلوبی مهار کند. علاوه بر این ثابت شده که افرادی که شکلات تلخ مصرف می‌کنند ۵ سال بیشتر از افراد دیگر زندگی می‌کنند و در رابطه جنسی موفق‌تر هستند.

فواید شکلات تلخ برای تقویت قوای جنسی آقایان

فنیل التییلامین یک بازدارنده نورونی آزاد شده توسط مغز است که در شکلات‌های تلخ هم وجود دارد. با تبدیل هسته‌های لذت مغز مرحله‌ای از هیجان و تحریک در طول مقدمه جنسی را فراهم می کند. این مولکول باعث افزایش احساس هیجان تحریک جنسی می‌شود. شکلات تلخ حاوی سراتونین هورمون شادی می‌باشد که همین امر باعث افزایش سطح سراتونین در خون می‌شود و افزایش سراتونین از افسردگی جلوگیری می‌کند. می‌توانید از شکلات‌های تلخ به عنوان یک منبع طبیعی برای افزایش میل جنسی استفاده کنید. همچنین آن را جایگزینی برای قرص‌های افزایش دهنده میل جنسی کنید.

بسیاری از آقایان نمی‌توانند بر اعصاب و آرامش خود کنترل داشته باشند به همین دلیل نمی‌توانند در رابطه جنسی موفق عمل کنند. مصرف شکلات تلخ ٨۵٪‏ در حدود ۵۰ گرم برای مقابله با کم خونی بیماری‌هایی مانند تالاسمی، زوال سلول و سرطان بسیار مناسب است. در شکلات تلخ یک الکالونئید وجود دارد که شبیه به کافئین می‌باشد و حتی برای مبارزه با پوسیدگی دندان هم استفاده می‌شود. شاید جالب باشد که بدانید شکلات تلخ بالای ۸۵ درصد از پوسیدگی دندان‌ها هم جلوگیری می‌کند.

سخن پایانی

بسیاری از آقایان برای رفع مشکلات هنگام رابطه جنسی، افزایش اسپرم و تقویت قوای جنسی از داروها و قرص‌های شیمیایی استفاده می‌کنند، اما این نکته بسیار حائز اهمیت است که داشتن یک رژیم غذایی مناسب یک راه چاره خوب است. افراد با استفاده از میوه‌ها، غذاها انواع شکلات‌های تلخ با درصدهای مختلف به خصوص درصدهای تلخی بالا می‌توانند مشکلات مربوط به اختلالات زود انزالی در روابط جنسی خود را تا حد زیادی برطرف نمایند. بهترین زمان خوردن شکلات تلخ برای زود انزالی زمان قبل از شروع رابطه جنسی است. شما می‌توانید در این زمان به صورت روزانه یک تکه شکلات تلخ متوسط مصرف کنید تا رابطه موفق‌تری را تجربه نمایید. شکلات تلخ به دلیل داشتن آل آرژنین بر روابط جنسی آقایان و قدرت باروری آنها بسیار تاثیرگذار است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *