بهترین شکلات جهان مال کجاست


قطعاً برای تهیه بهترین شکلات دنیا باید بهترین دانه کاکائو را پیدا کرد. شکلات یکی از قدیمی‌ترین خوراکی‌های خوشمزه است که هر گروهی آن را دوست دارد و هر کشوری روش منحصر به فردی برای تهیه و تولید آن در نظر گرفته است. از کشت دانه‌های کاکائو گرفته تا افزودن شیر و کره و فرایندهای دیگر که همه آنها به ایده مختص هر کشور برمی‌گردد. شاید سوال به وجود بیاید که بهترین شکلات جهان مال کجاست؟

اکوادور جزء کشورهای کوچکی است که در ساحل غربی آمریکای جنوبی قرار گرفته است و توانسته بخش بزرگی از بهترین کاکائوهای جهان را تولید کند. از دانه‌های کاکائو موجود در جهان ۵ درصد رایحه خوب دارند که اکوادور حدود ۶۳ درصد از آن را تولید کرده است. ساحل عاج یکی دیگر از سازندگان شکلات است که ۴۰ درصد اقتصاد آن مربوط به صادرات کاکائو است ساحل عاج جزء کشورهایی است که به اخیراً شروع به تولید کرده است و در سطح محلی و جهانی موفق شده است.

شکلات‌های سوئیسی بهترین شکلات‌های جهان هستند. این شکلات‌ها معمولاً شکلات‌های شیری با کیفیت بسیار بالا و بافتی صاف هستند که طعمی بسیار لذیذ و دوست داشتنی دارند. محبوب‌ترین برند شکلات سوئیسی lindt است که از سال ۱۸۳۶ به بازار عرضه شده و به خاطر ترافل‌هایش بسیار محبوب شده است. این برند انواع شکلات‌های تخته‌ای را به بازار عرضه کرده است. مجموعه‌های بسیار زیادی در صنعت شکلات سازی هستند که سعی می‌کنند بهترین و خوشمزه‌ترین شکلات‌ها را به دنیا معرفی کنند. کشورهایی مانند بلژیک، سوئیس و فرانسه نسبت به دیگر کشورها در صنعت شکلات سازی فعال‌تر هستند.

رتبه بهترین شکلات جهان مال کجاست

سوئیس: برند teuscher در زوریخ سوئیس ساخته شده است. این شکلات بیش از ۷۰ سال سابقه دارد و با ترکیب کردن انواع طعم دهنده‌ها، میوه‌ها و آجیل‌ها با دستورالعمل‌های ویژه توانسته در ردیف شکلات‌های فوق‌العاده در بازار جهانی باشند. بیش از ۱۰۰ نوع مختلف شکلات است که تمامی آنها از مواد کاملاً طبیعی و ارگانیک تشکیل شده‌اند. هیچگونه مواد افزودنی و شیمیایی به آنها اضافه نمی‌شود و به صورت هفتگی از کارخانه سوئیسی به سراسر جهان صادر می‌شود.

آمریکا، شیکاگو: این برند شکلات یکی از خوشمزه‌ترین شکلات‌های جهان است. این مجموعه شکلات سازی از فرانسه آموزش دیده و با ترکیب گل‌ها و وانیل مکزیکی توانسته طعم بی‌نظیری را در شکلات‌ها ایجاد کنند. علاوه بر این شکلات‌هایی که در کالیفرنیا ساخته می‌شوند نیز از برندهای مطرح هستند. این برند در تولید شکلات‌های تلخ هم بسیار شهرت دارد. شاید جالب باشد که بدانید این مجموعه علاوه بر اینکه شکلات‌های آماده مصرف تولید می‌کند، شکلات‌های نیمه پخته را برای مصرف کافه‌ها و رستوران‌ها تولید کرده است.

فرانسه: شکلات‌هایی که در فرانسه تولید می‌شوند در دسته خوشمزه‌ترین شکلات‌های جهان هستند. می‌توان در جواب این سوال که بهترین شکلات مال کجاست می‌توان به فرانسه اشاره کرد. کاکائو مستقیماً از آمریکای جنوبی به این شکلات سازی وارد می‌شود و با طعمی شیرین، تند، شور و با سبک و سیاق فرانسوی تولید می‌شود که بسیار محبوبند. این شکلات‌ها بهترین شکلات‌هایی هستند که با مناسب‌ترین مواد اولیه ساخته شده‌اند. می‌توان آنها را در طرح‌ها و طعم‌ها متنوع با جعبه‌های زیبا و خیره کننده تهیه کرد.

بهترین شکلات جهان مال کجاست

بلژیک: برند بلژیکی Godiva از سال ۱۹۲۰ در حال فعالیت است و یکی از خوشمزه‌ترین شکلات‌های جهان را تولید نموده است. این مجموعه در اوایل شکلات‌هایش را با ظروف بسیار گران قیمت و طلاکوب به بازار عرضه کرد برای همین توانست رقبای خود را کنار بزند. پاسخ به این سوال که بهترین شکلات جهان مال کجاست می‌تواند بلژیک باشد.

سخن پایانی

در جواب این سوال که بهترین شکلات جهان مال کجاست باید بگوییم که هر کشوری با توجه به ذائقه و فرهنگی که دارد ممکن است نوعی از شکلات برایش خوشمزه و جالب باشد. با این حال یکی از جذاب‌ترین و خوش مزه‌ترین شکلات‌ها در سوئیس، فرانسه و آمریکا هستند. شاید بگویید در ایران چگونه می‌توان این شکلات‌ها را تهیه کرد و از طعم و عطر شکلات‌های بلژیکی لذت برد. شما می‌توانید با کارشناسان ما در مجموعه تاپ شوکوماین تماس بگیرید. مجموعه تاپ شوکوماین به عنوان یک نمایندگی می‌تواند تمامی شکلات‌های مد نظر خود را شما را کرده و در اختیارتان قرار دهد. شما می‌توانید انواع شکلات‌های بلژیکی دست‌ساز، شکلات‌های با طعم خاص و منحصر به فرد را از این مجموعه تهیه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *