هدیه‌ای مانند شکلات با عکس دلخواه، خاص، هوشمندانه و خلاقانه است که می‌توان برای هدیه دادن از آن استفاده کرد. شما با سفارش شکلات‌های تبلیغاتی و یا شکلات‌های خاص می‌توانید پک اختصاصی تهیه کنید و همیشه حس شیرینی و جذابیت را در ذهن مخاطبان ایجاد نمایید. چاپ کردن انواع عکس بر روی شکلات جزء جدیدترین نوع هدایاست که امروزه مورد توجه قرار گرفته است. به عنوان یک هدیه شیک و لاکچری بهترین گزینه هستند و زیبایی مزیت‌های بسیار زیادی هم دارند. به عنوان مثال برای روز ولنتاین، روز زن و روز مرد به عنوان هدیه می‌توانید عکس مورد نظر را بر روی شیرینی‌ها و شکلات‌ها چاپ کنید. شکلات‌ها در انواع طعم‌ها و طرح‌های مختلف وجود دارند. اگر قصد دارید برای تبلیغات، هدیه دادن و یا تاثیرگذاری بر روی ذهن مخاطبان از هدیه‌های شکلاتی استفاده کنید در ادامه با ما همراه باشید.

سفارش شکلات با عکس دلخواه

شما می‌توانید عکس خود، عکس نزدیکان و یا حتی لوگو و برند خود را بر روی شکلات‌ها چاپ کنید و با انجام مراحل توضیح داده شده ثبت سفارش خود را کامل کنید و یک خاطره زیبا برای طرف مقابل ثبت کنید. چاپ کردن عکس بر روی شکلات آن را بسیار منحصر به فرد و دوست داشتنی می‌کند. با انتخاب شکلاتی خوشمزه می‌توانید خاطره‌ای به یاد ماندنی در ذهن نزدیکانتان ایجاد کنید؛ زیرا یک هدیه خاص به شمار می‌رود.

علاوه بر این امکان سفارش این شکلات‌ها در جعبه‌های گوناگون هم امکان‌پذیر است. برای مثال اگر باکس شکلات‌ها دارای درب شفاف باشد مانند یک ویترین عمل می‌کند. شما می‌توانید انواع باکس‌های چوبی، فلزی و مقوایی را هم تهیه کنید. عکس‌ها به صورت پازلی و یا به صورت یک تکه بر روی شکلات‌ها چاپ می‌شوند. شکلات‌های انتخابی در مجموعه تاپ شوکوماین بسیار خوش طعم هستند. امکان سفارش شکلات‌ها در طعم‌های شیری، فندقی و تلخ هست که البته باید با توجه به سلیقه و مزاج طرف طعم شکلات با عکس دلخواه  را انتخاب کنید.

بسته‌بندی شکلات با عکس دلخواه

همانطور که اشاره کردیم شما می‌توانید شکلات‌ها را در باکس‌های مختلف سفارش دهید. باکس‌ها به صورت مربعی شکل و گرد قابل تهیه هستند. بعد از انتخاب باید ۹ عکس برای شکلات‌ها انتخاب کنید. عکس‌ها را با فرمت جی پی جی آپلود نمایید سپس سفارش را نهایی کنید. زمان ارسال بسته‌بندی با توجه به شهر شما و ارسال پستی متفاوت خواهد بود. امکان انتخاب بسته‌بندی شکلات‌ها نیز وجود دارد. شما می‌توانید در قسمت ثبت سفارشات انواع بسته‌بندی‌ها را مشاهده کرده و آنچه را که دوست دارید انتخاب کنید. برای دریافت کاتالوگ محصولات و قیمت آنها نیز می‌توانید با کارشناسان ما در مجموعه تماس بگیرید تا تمامی محصولات را به شما معرفی کنند.

شکلات با عکس دلخواه

سخن پایانی

سفارش شکلات با عکس دلخواه هدیه‌ای خاص و منحصر به فرد است که ماندگاری بالایی دارد. می‌توان برای مناسبت‌های مختلف یا تبلیغات از آن‌ها استفاده کرد. در این شکلات‌ها عکس یا طرح دلخواه شما روی شکلات و بسته‌بندی آن چاپ می‌شود. می‌توانید برای مناسبت‌های مختلف، تولد، سالگرد ازدواج، روز مادر، روز پدر و روز معلم از آنها استفاده کنید. شکلات‌ها با توجه به نوع بسته‌بندی، تعداد شکلات، کیفیت چاپ و تعداد عکس‌ها متفاوت است. برای ثبت سفارش آنلاین تنها کافیست عکس‌های مد نظر خود را بر روی سایت آپلود نمایید و سفارش خود را نهایی کنید تا تمامی تصاویر دلخواه شما روی شکلات‌های خوشمزه چاپ شوند.

این کار با استفاده از دستگاه‌های چاپ مخصوص صورت می‌گیرد؛ بنابراین حتماً توجه کنید به مراکزی مراجعه کنید که این دستگاه‌ها را داشته باشند. شکلات یکی از محبوب‌ترین خوراکی‌هاست و بسیار خوشمزه و لذیذ است. امروزه شکلات‌های عکسدار جز هدایای خاص و منحصر به فرد به شمار می‌روند که می‌توانند خاطره‌ای ماندگار در ذهن مخاطب ایجاد کنند. شما با چاپ لوگو یا برند روی شکلات‌ها می‌توانید برای جذب مشتری و تبلیغات اقدام کنید.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شکلات با عکس دلخواه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شکلات با عکس دلخواه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *