شکلات با اسم | شکلات اسمی

تماس بگیرید

  • ابعاد هر قطعه شکلات : ۴x۶cm
  • طعم شکلات : شیری، شیرین و تلخ
  • سایز جعبه ۲ حرفی : ۱۰x۷cm
  • سایز جعبه تا ۶ حرفی : ۲۳x۷cm
  • سایز بیشتر از ۶ حرف :‌ ۳۰x۱۰cm

هدیه‌های فوق‌العاده اسمی با استفاده از شکلات

شکلات با اسم اساساً به‌عنوان هدیه استفاده می‌شود. اما سایر استفاده‌های آن به عهده شماست که بتوانید از این روش چه استفاده‌هایی داشته باشید. اما یکی از بهترین روش‌های سورپرایز است که هرکس می‌تواند اشخاص مهم زندگی خود را با بهره‌گیری از این راهکار شگفت‌زده کند. چراکه افراد کمی هستند که این روش را استفاده کرده‌اند و شاید شما نیز تابه‌حال از این روش استفاده نکرده باشید و به‌تازگی قصد استفاده از این روش را داشته‌اید. ما در ادامه در رابطه با این روش و استفاده‌های آن به‌عنوان هدیه بیشتر توضیح خواهیم داد. دقت داشته باشید سفارش از طریق فروشگاه تاپ چاکلت امکان‌پذیر است.

هدیه تولد از موارد پراستفاده شکلات اسمی

شکلات با اسم هدیه‌ای است که بیشترین مصرف را به مناسبت تولد دارد. افراد زیادی بوده‌اند که هدیه تولد خود را شکلات اسمی انتخاب کرده‌اند و برخلاف انتظار قادر به سورپرایز شخص مقابل نیز شده‌اند. تصور کنید در یک جشن تولد هدیه شما شامل یک جعبه لاکچری باشد که توسط روبان و کاغذ کادو تزئین شده و پس از بازگشایی جعبه که به سلیقه شما می‌تواند متفاوت باشد در این جعبه یک صفحه شکلات اسمی قرار داده شده که به‌منظور اینکه صدمه‌ای نبینند در باکس تقسیم بندی شده‌اند و اسم شخص را به ترتیب و توسط این شکلات‌ها نوشته‌اند. شما متناسب باسلیقه خودتان و شخصیتی که بناست این کادو به آن تعلق بگیرد می‌توانید جعبه و نوع شکلات‌ها را سفارشی سازی نمایید.

مشاهده کنید » شکلات شرکتی

هدیه روز ولنتاین با شکلات اسمی

شکلات با اسم استفاده‌های زیادی به‌عنوان هدیه دارد که یکی از آن‌ها استفاده به‌عنوان کادو ولنتاین می‌باشد. کادو ولنتاین به دلیل حساسیت بالا می‌تواند صرفاً از همین هدیه به تنهایی استفاده شود اما بهتر است تا که از این شکلات با یک جعبه شیک و لاکچری در کنار هدیه اصلی استفاده کنید تا از سورپرایز شخص مقابلتان اطمینان پیدا کنید. این‌که حروف اسم آن شخص را با استفاده از شکلات در یک جعبه شیک کنار یکدیگر چیده باشید و با استفاده از روش‌های متفاوت تزئین و سفارشی سازی کرده باشید می‌تواند آن شخص را به میزان قابل توجهی شگفت‌زده کرده باشد. استفاده از این روش برای یک‌بار هم که شده برای زوج‌ها چه جوان و چه میان‌سال توصیه می‌شود و امتحان آن می‌تواند خاطرات خوشی را برای شما ثبت کند.

شکلات اسمی و استفاده به‌عنوان هدیه روز مادر و پدر

استفاده از شکلات با اسم برای مناسبت‌های بسیار مهم مثل روز مادر می‌تواند هدیه‌ای غیرقابل پیش بینی از سوی مادرها باشد. ما نیز در تاپ چاکلت قادریم تا این هدیه را متناسب باسلیقه شما طراحی و سفارشی سازی کنیم تا که بتوانیم شما را در این روز زیبا یاری کنیم. قطعاً خوشحال کردن مادرتان با استفاده از این روش می‌تواند بسیار جذاب باشد. این نوشته می‌تواند شامل حروف جمله “Happy Mother’s Day” با یک چیدمان زیبا و مرتب باشد و همچنین در روز تولد مادرتان می‌توانید جمله “Happy Birthday MOM” را به همین صورت سفارش دهید. برای پدرها نیز می‌توانید از این روش‌ها استفاده کنید اما چون پدرها انتظار کمتری از این جشن‌ها و هدایا برای خودشان دارند قطعاً با گرفتن چنین هدیه‌ای شوق بسیار زیادی را خواهند داشت.

هدیه روز معلم

بسته به علاقه‌تان نسبت به معلم می‌توانید به مناسبت روز معلم به ایشان هدیه‌ای ویژه بدهید شامل یک جعبه تقسیم بندی شده لاکچری شیک که داخل جعبه در قسمت‌های بخش بندی شده شکلات‌هایی با اسم کنار یک دیگر قرار گرفته‌اند و روز معلم را با استفاده از حروف لاتین تبریک گفته‌اند. تزئین هر جعبه متفاوت است و می‌توانید با استفاده از سلیقه خودتان این تزئین را انجام دهید اما بهتر است این کار را به ما بسپارید تا برایتان به بهترین شکل ممکن این کار را انجام دهیم. قطعاً این هدیه‌ای ماندگار برای معلم شما خواهد بود. این کار می‌تواند برای تمامی معلمین یک مجموعه نیز توسط مدیر مجموعه صورت بگیرد بسته به توان مالی آموزش و پرورش هر شهرستان نیز می‌تواند با این روش روز معلم از معلمین خود قدردانی کند.

هدیه بیمارستان به کارکنان جهت تبریک روز پرستار

هدیه روز پرستار نیز می‌تواند شکلات با اسم باشد. قطعاً از تأثیر هدیه بر روابط آگاهی لازم را دارید. این موضوع فقط شامل اشخاص با یکدیگر نیست این می‌تواند شامل مجموعه و کارکنان نیز باشد. بیمارستان‌ها می‌توانند با استفاده از ایده‌ای ناب به اسم شکلات با اسم که شامل یک جعبه با شکلات‌های اسمی است که پیام تبریک روز پرستار را به‌صورت لاتین توسط حروف به‌صورت جدا نوشته است. تزئین داخلی و خارجی این باکس می‌تواند نسبت به انتخاب مجموعه بیمارستان متفاوت باشد و شخصی سازی بشود. اگر تاکنون این روش را برای قدردانی از کادر درمان بیمارستانتان انجام نداده‌اید می‌توانید یک‌بار استفاده کنید و نتیجه مثبتی را نیز دریافت کنید. دقت داشته باشید این می‌تواند ماندگارترین هدیه در یاد پرستاران برای همیشه باشد.

هدیه روز آتش‌نشان شکلات‌های اسمی جذاب

آتش‌نشانان قطعاً جان به کف‌ترین افراد در جامعه هستند که تمامی افراد جامعه موظف به قدردانی از آن‌ها هستند. شکلات با اسم نیز می‌تواند هدیه مناسبی برای آن‌ها از سمت مجموعه و سایر افراد جامعه باشد. این دسته از افراد با اینکه زحمات زیادی را در راه دفاع از جان و اموال مردم در مواقع خطر می‌کنند مستحق قدردانی مردم و مسئولین هستند. شکلات اسمی نیز می‌تواند از طرف هر شخصی چه مسئول و چه عوام مایه دلگرمی این افراد باشد. پس اگر شما نیز این افراد را لایق احترام و تشکر میدانید می‌توانید با شکلات‌هایی که پیام تبریک روز آتش‌نشان را با استفاده از حروف لاتین در کنار یکدیگر چیده است و با یک طراحی شیک و جذاب داخل و خارج جعبه آن تزئین شده دل این افراد را شاد کنید. با این‌که این هدیه در برابر زحمات این افراد چیز ناقابلی است اما قطعاً برای آن‌ها در ذهنشان ماندگار خواهد بود.

جمع بندی نهایی

استفاده‌های متعددی از این شکلات‌ها می‌توان به‌عنوان هدیه داشت. اما این انتخاب شماست که قصد چه استفاده‌ای را دارید و می‌خواهید از کدام سبک طراحی استفاده کنید. جعبه آن می‌تواند از میان جعبه‌های متفاوت انتخاب شود و باسلیقه هر شخص می‌تواند تنوع داشته باشد. اما اگر در این مورد سؤالی ذهنتان به خودش درگیر کرد سریعاً با پشتیبانان تاپ چاکلت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان تا چالکت نهایت استفاده را ببرید.

 

  • مراحل ثبت سفارش بسته های شخصی

🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫

🛑اول باید ثبت سفارش انجام شود،لطفا نام و نام خانوادگی ،شماره ثابت و همراه و آدرس تحویل رو به صورت تکس ارسال بفرمایید

🛑بعد ثبت مبلغ بسته رو به شماره کارت

۵۰۲۲۲۹۱۰۶۶۰۱۴۲۹۹

بانک پاسارگاد به نام آقای مهران اسکندری

واریز می‌کنید و عکس فیش رو ارسال می‌کنید

🛑سپس توضیحات لازم در مورد سفارشتون شامل طرح روی شکلات،طرح روی باندرول و طرح روی جعبه ارسال می‌کنید و منتطر ارسال طرح های توسط طراح ما میمونید

🛑و بعد تاییدهم کارتون میره برای تولید

تمام😊

  • مراحل ثبت سفارش بسته های شرکتی و سازمانی

🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫

🛑اول باید یک پیش فاکتور صادر شود ،لطفا اطلاعات کامل مجموعه  ،شماره ثابت و همراه و آدرس تحویل رو به صورت تکس ارسال بفرمایید

نکته : پیش فاکتور یک تاریخ اعتباری دارد که اگه بگذره باید مجدد قیمت و تاریخ تحویل را استعلام بگیرید

🛑بعد واریز پیش پرداخت  عکس فیش رو ارسال می‌کنید

🛑سپس طراح مجموعه با شما تماس میگیرد توضیحات لازم در مورد سفارشتون شامل طرح روی شکلات،طرح روی باندرول و طرح روی جعبه ارسال می‌کنید و منتطر ارسال طرح های توسط طراح ما میمونید

🛑و بعد تاییدهم کارتون میره برای تولید

تمام😊

کلا سفارشات رو به سه دسته تقسیم کنید

  • سفارشات شرکتی و سازماتی که سفارشات عمده در نظر گرفته میشود
  • سفارشات مراسم های شخصی شامل تولد ولنتاین و …
  • سفارشات بسته های مناسبتی آماده مثا شب یلدا ، اعیاد ملی مذهبی و …

 

*برای تولید شکلات اختصاصی نیاز به ساخت یک قالب هست که این قالب در سفارشات عمده و شخصی متفاوت است*

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شکلات با اسم | شکلات اسمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شکلات با اسم | شکلات اسمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *