شکلات با طرح چهره

325,000تومان

درج چهره شخص بر روی شکلات‌های خوشمزه

از سری کاربردهای شکلات با طرح چهره را می‌توان استفاده آن‌ها به عنوان وسیله پذیرایی در مهمانی‌ها دانست. این فقط نیست و می‌توان کارهای دیگری را نیز توسط شکلات انجام داد اما اینکه شکلات با طراحی چهره چه استفاده‌هایی دارد را می‌توانیم همین وسیله پذیرایی بدانیم. در حال حاضر بسیاری از اشخاص مشهور در سطح کشور به منظور اینکه مهمانی خود را هرچه بیشتر سفارشی‌سازی کرده و سطح مهمانی را بالا ببرند از شکلات‌های تلخ و دل‌نشین با طرح چهره خود استفاده می‌کنند. این یک روش جدید است که بسیاری از افراد به این روش روی آورده‌اند. در ادامه به مزیت‌های این روش خواهیم پرداخت.

مشاهده کنید » شکلات شرکتی

تصویر عروس و داماد بر روی شکلات در مراسم عروسی

اخیراً در مراسم عروسی از شکلات با طرح چهره عروس و داماد استفاده می‌شود. این یک ایده جذاب با هزینه کم است با این حال که به نظر می‌رسد هزینه زیادی را برای شما در بر داشته باشد. پیش از اقدام به این کار توجه داشته باشید شما قادرید یک پیام را نیز بر روی شکلات چاپ کنید و نیاز نیست حتماً از چهره خود استفاده کنید. فقط کافی است طرح ، متن ، تصویر و یا هر چیز دیگری که دوست دارید را بر روی این شکلات چاپ کنید و در مهمانی به عنوان پذیرایی استفاده کنید. قطعاً سفارشی‌سازی هر چیزی می‌تواند جذابیت مخصوص به خود را داشته باشد. پس نیازی به هزینه‌های اضافی ندارید و می‌توانید با این روش بیشترین بازخورد را داشته باشید.

تولد و سفارشی‌سازی تولد با شکلات‌های خوشمزه

شکلات با طرح چهره در تولدها نیز بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. مراسمات تولد یکی از مهم‌ترین مراسماتی است که یک شخص در طی سال برگزار می‌کند. اگر دوست دارید مراسم خود را بسیار شیک و سفارشی کنید ما به شما پیشنهاد می‌دهیم تا یکی از وسیله‌های پذیرایی را شکلات‌های با طراحی تصویر خود قرار دهید. این شکلات‌هایی که تصویر شما بر روی آن درج شده است می‌تواند تصویر نیز نباشد از یک طرح با نوشته‌ای فانتزی اما سفارشی استفاده کنید تا هبه همان میزان برای مهمانانتان جذابیت داشته باشد. این یک ایده جذاب به منظور بالا بردن سطح جشن تولد شماست. پس لازم است از این روش استفاده کنید و با صرف هزینه‌ای کم مهمانی‌اتان را زبان زد کنید. البته لازم نیست تولد خود شما باشد. شما قادرید از این روش برای تولد هر شخص دیگری که قصد برگزاری جشن برای او را دارید نیز استفاده کنید.

سمینارها و مراسمات افراد مشهور با شکلات طراحی چهره

در سمینارها و جلسات بسیاری از افراد مشهور توسط شکلات با طرح چهره از مهمانان جلسه و سمینار استفاده می‌کنند. این یک ایده است به منظور اینکه کلاس کاری را تا حد بسیار مطلوبی افزایش دهند. اساساً سفارشی‌سازی در سمینارها یک ایده تازه نیست و تمامی سیمنارها چه توسط یک شرکت و سازمان صورت بگیرد و چه توسط شخص به منظور معرفی از چیزی باشد. در حقیقت استفاده از این روش می‌تواند توسط شرکت نیز با استفاده از درج برند استفاده شود. این یک ایده فوق‌العاده است که مهمانان مراسم را می‌توانید به نوعی جذب به خودتان کنید. با این نکته مثبت که به آن‌ها القاء می‌کند که کار تا چه میزان برای شما اهمیت دارد.

یک جعبه شکلات تلخ با درج چهره هدیه تولد و دیگر مناسبت‌ها

از دیگر کاربردهای شکلات با طرح چهره می‌توان استفاده به عنوان هدیه را بیان کرد. بیشتر ما برای اینکه شخصی را که می‌خواهیم سورپرایز کنیم نمی‌دانیم از چه ایده‌ای استفاده کنیم. اما اینکه هرچه هدیه حس بهتری به شخص منتقل کند شخص به میزان بیشتری سوپرایز خواهد شد. پس هدیه شکلاتی با طرح چهره شخص در یک جعبه شیک و جذاب قطعاً می‌تواند به عنوان یکی از بهترین هدیه‌های آن شب برای آن شخص باشد. اما می‌توانید از این روش به عنوان مکمل هدیه نیز استفاده کنید. به شکلی که این شکلات‌ها در کنار هدیه اصلی استفاده شوند و به نوعی تزئین کننده هدیه باشند. قطعاً این کار می‌تواند شخص مدنظرتان را به میزان قابل توجهی سورپزایز کند پس این یک هدیه مناسب است و اگر قصد دارید شخص متوجه اهمیتش برای شما بشود این ایده‌ای ناب است.

ایده‌های تبلیغاتی با شکلات

بسیاری از کمپانی‌های تجاری و خدماتی نیز از این روش استفاده می‌کنند با این تفاوت که آن‌ها توسط این کار برند خود روی شکلات چاپ می‌کنند. قطعاً این روش بازخورد تبلیغاتی بسیار زیادی را برای مجموعه به همراه خواهد داشت. بسیاری از سازمان ‌های دولتی و غیردولتی اعم از خدماتی و تجاری و… از این روش استفاده می‌کنند. در ضمن این می‌تواند باعث افزایش کلاس کاری در بین سهامداران بشود و نشان دهنده اهمیت کار برای شما و کارکنان باشد. لازم به ذکر است بانک‌ها ، فروشگاه‌ها ، شرکت‌های کوچک و بزرگ نیز از این روش به منظور یک ایده تبلیغاتی استفاده می‌کنند. همچنین کمپانی‌های بزرگ در سمینارها و جلسات از این شکلات به عنوان یک وسیله پذیرایی به منظور جذب سهام‌دار و مشتری استفاده می‌کنند.

شکلات و فواید آن برای افراد

صرفاً استفاده از شکلات با طرح چهره به منظور تبلیغات نیست. چرا که استفاده از شکلات می‌تواند بسیار مفید باشد. مخصوصاً برای آن دسته از کسانی که قصد گرفتن انرژی را دارند. به این موضوع فکر کنید که کارمندان شرکت تا یک ساعت خاص توانایی کار را دارند و شما قادرید با استفاده از این شکلات‌ها انرژی قابل توجهی را در کنار چایی یا قهوه به آن‌ها منقل کنید. همچنین در مراسماتی که از این شکلات استفاده شده می‌توانید تا حد مطلوبی با این شکلات‌ها انرژی کمی را به مهمانان بدهید تا که زمان شام برسد. در ضمن شکلات به دلیل دارا بودن کافئین انتخاب بسیار خوبی است تا بتوانید برای مدت بیشتری انرژی داشته باشید و بیدار بمانید تا بتوانید به کارتان ادامه دهید.

جمع بندی نهایی

اینکه شکلات با طرح چهره تا چه میزان در بین مردم جا افتاده است قابل پیش بینی نیست و نمی‌توان آن را حدس زد. اما آن دسته از کسانی که از این روش استفاده می‌کنند قطعاً متوجه بازخوردی که از این کار می‌گیرند شده‌اند. از این روش استفاده کنید تا متوجه شوید تا چه میزان می‌توان از این شکلات‌ها جواب گرفت پس اگر قصد سفارش شکلات رو با طراح اختصاصی خودتان دارید لازمه بگوییم که ادامه را هم مطالعه کنید.

 

  • مراحل ثبت سفارش بسته های شخصی

🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫

🛑اول باید ثبت سفارش انجام شود،لطفا نام و نام خانوادگی ،شماره ثابت و همراه و آدرس تحویل رو به صورت تکس ارسال بفرمایید

🛑بعد ثبت مبلغ بسته رو به شماره کارت

۵۰۲۲۲۹۱۰۶۶۰۱۴۲۹۹

بانک پاسارگاد به نام آقای مهران اسکندری

واریز می‌کنید و عکس فیش رو ارسال می‌کنید

🛑سپس توضیحات لازم در مورد سفارشتون شامل طرح روی شکلات،طرح روی باندرول و طرح روی جعبه ارسال می‌کنید و منتطر ارسال طرح های توسط طراح ما میمونید

🛑و بعد تاییدهم کارتون میره برای تولید

تمام😊

  • مراحل ثبت سفارش بسته های شرکتی و سازمانی

🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫

🛑اول باید یک پیش فاکتور صادر شود ،لطفا اطلاعات کامل مجموعه  ،شماره ثابت و همراه و آدرس تحویل رو به صورت تکس ارسال بفرمایید

نکته : پیش فاکتور یک تاریخ اعتباری دارد که اگه بگذره باید مجدد قیمت و تاریخ تحویل را استعلام بگیرید

🛑بعد واریز پیش پرداخت  عکس فیش رو ارسال می‌کنید

🛑سپس طراح مجموعه با شما تماس می‌گیرد توضیحات لازم در مورد سفارشتون شامل طرح روی شکلات،طرح روی باندرول و طرح روی جعبه ارسال می‌کنید و منتطر ارسال طرح های توسط طراح ما میمونید

🛑و بعد تاییدهم کارتون میره برای تولید

تمام😊

کلا سفارشات رو به سه دسته تقسیم کنید

  • سفارشات شرکتی و سازماتی که سفارشات عمده در نظر گرفته میشود
  • سفارشات مراسم های شخصی شامل تولد ولنتاین و …
  • سفارشات بسته های مناسبتی آماده مثا شب یلدا ، اعیاد ملی مذهبی و …

 

*برای تولید شکلات اختصاصی نیاز به ساخت یک قالب هست که این قالب در سفارشات عمده و شخصی متفاوت است*

 

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شکلات با طرح چهره”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شکلات با طرح چهره”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *