شکلات شرکتی مدل MSH | شکلات اختصاصی شرکتی

2,500تومان

  • قیمت هر عدد 2500 تومان
  • حداقل تعداد 1000 عدد
  • تعداد بالاتر  شامل تخفیف می گردد
دسته بندی ها

لوگوی شکلاتی شرکت و سازمان تجاری

شکلات شرکتی یک اختصاصی سازی مناسب برای برندهای در حال گسترش است. قطعاً بسیار مشاهده کرده‌اید که کمپانی‌ها و شرکت‌های تجاری اغلب به‌منظور افزایش توجه سایرین به خود از اختصاصی سازی هر وسیله و ابزار و تولیدات و اقلام غذایی و… خود به‌صورت اختصاصی استفاده می‌کند. شکلات‌های با طرح و برند یک کمپانی نیز وسیله‌ای برای بهتر جلوه کردن آن برند محسوب می‌شود. شما نیز می‌توانید برای نشان دادن اهمیت برند خود و افزایش اعتماد مشتریان و یا سهامداران شرکت خود از این قبیل  استفاده نمایید.

شکلات ایده‌ای برای جذب مشتری و سهامداران

شکلات شرکتی یکی از روش‌هایی است که می‌توانید مشتری را به سمت خود جذب کنید. این به چه معناست؟

این به آن معناست که شما قادرید با اختصاصی سازی شکلات‌هایی که قرار است به عنوان پذیرایی از مشتریان و سهام‌داران شرکت خود استفاده کنید آن‌ها را به نوعی به خود جذب کنید. چرا که علم روانشناسی نیز دراین‌باره به این نتیجه رسیده است که خوراکی‌ها بر نظر افراد تأثیر می‌گذارند. اگر شما نیز قصد دارید تا مشتریان یا سهامداران خود را مغلوب نظر خود کنید می‌توانید با استفاده از شکلات‌هایی که برند شما بر روی آن‌ها درج ‌شده‌اند این کار را انجام دهید. این بسیار مفید بوده و می‌توانید به عنوان یک برگ برنده در جلسات از آن‌ها استفاده نمایید.

غلبه بر شرکت‌ها و افراد طرف قرارداد

شکلات شرکتی یک استفاده دیگر که دارد برای نشان دادن ابهت و به نوعی قدرت آن مجموعه است. این به چه به معناست؟ دلیل اینکه میگوییم نشان دهنده ابهت مجموعه است همان است که گفته شد یعنی شما با این عمل اهمیت خود نسبت به هدف شرکت را در هرکجای این مجموعه نشان خواهید داد. این باعث می‌شود که در حقیقت شرکت طرف قرارداد شما به نوعی یک عقب نشینی داشته باشد. و این نشان از آن دارد که شرکت شما یک سر و گردن از طرف مقابل بالاتر است و باعث می‌شود حرف و امر شما بهتر به کرسی بنشیند.

تبلیغات کم هزینه و بی دردسر

شکلات شرکتی خوبی دیگری که دارد آن است که به نوعی تبلیغ برند شماست بدون صرف هزینه اضافه در سطح شهر و شبکه‌های اجتماعی. شما قادرید با سرو شکلات‌های خود در هرکجا که بخواهید برند خود را به راحتی تبلیغ کنید تا عوام مردم این را ببینند. از بهترین روش‌های تبلیغ می‌توان به این اشاره داشت چرا که هزینه کمی را برای شرکت در بر خواهد داشت. علاوه بر این با استقبال بیشتری نیز همراه خواهد بود. پس این نیز می‌تواند یک پیشنهاد فوق‌العاده برای شما باشد.

مثبت حتی برای کارکنان شرکت

شکلات شرکتی علاوه بر بقیه افراد می‌تواند برای کارکنان خود شرکت نیز مثبت باشد. شکلات به دلیل دارا بودن کافئین می‌تواند به کارکنان شرکت یک انرژی مضاف طبیعی بدهد. و علاوه بر این دارای طعمی خوش است که در حقیقت می‌تواند از دید کارکنان مثبت نیز به نظر برسد و اهمیت آن‌ها برای شرکت را به آن‌ها نشان بدهد. پس شرکت می‌تواند با صرف هزینه‌ای بسیار کم به کارکنان خود یک انرژی بسیار عالی منتقل کند. شما نیز اگر تاکنون از این راه استفاده نکرده‌اید می‌توانید جهت بهبود روند کار خود از این راهکار استفاده نمایید.

درج برند تجاری بر روی شکلات

شکلات شرکتی می‌تواند برند تجاری ، خدماتی ، دولتی و… باشد. شما نیز اگر قصد استفاده از این شکلات‌ها را دارید فرقی نمی‌کند زمینه فعالیت مجموعه شما چیست و یا مجموعه شما چقدر است… حتی اگر یک فروشگاه دارید یا یک مؤسسه یا یک دفتر کوچک خدماتی می‌توانید با شخصی سازی شکلات با برند خود از میهمانان و مشتریان خود پذیرایی نمایید تا در حد امکان قدرت جذب مشتریان و ارباب رجوع خود را افزایش دهید. این امکان برخلاف تصور بسیار تأثیرگذار است. عموماً بیشتر ماها شکلات را می‌پسندیم و اگر شخصی را با این شکلات‌ها پذیرایی کنیم قطعاً می‌توانیم تا حد زیادی وی را برای خرید از خودمان آماده کنیم. د حقیقت وی را نمک گیر خود خواهیم کرد.

بانک‌ها مشتریان شکلات شرکتی

شکلات شرکتی می‌تواند برای بانک‌ها نیز کاربرد بسیار خوبی داشته باشد. اگر شما رئیس شعبه یکی از بانک‌های کشور هستید و قصد جلب رضایت مشتریان خوش‌حساب و دارای حساب سنگین را دارید می‌توانید از این طریق به نوعی خود را آن‌ها نزدیک‌تر کنید. شما می‌توانید با هدیه دادن یک جعبه از شکلات‌هایی که نماد بانک بر روی آن درج شده مشتریان خود را با این کار به سمت بانک جذب کرده و همایت دائمی آن‌ها را از خود داشته باشید. این باعث می‌شود بانک شما به نوعی رضایت مشتریان برتر خود را برای همیشه داشته باشد. در ضمن می‌توانید یک جعبه نیز روی میز خود و معاونین شعبه برای پذیرایی از میهمانان و خودتان بگذارید همچنین شکلات به دلیل داشتن کافئین می‌تواند انتخاب خوبی برای افزایش انرژی کارمندان شما نیز باشد. با این کار می‌توانید تا حد معقولی به آن‌ها انرژی کار بدهد. و همچنین می‌تواند برای مشتریان بانک نیز یک پذیرایی در زمان ماندن در صف نوبت باشد.

خرید عمده شکلات با قیمت مناسب

شکلات شرکتی را می‌توانید با قیمت بسیار کم به‌طور اختصاصی سازی شده خریداری نمایید. این شکلات‌ها یک راه حل تبلیغاتی مناسب و کم هزینه برای تمامی افراد و شرکت‌هایی هستند که قصد استفاده از این راه حل تبلیغاتی را دارند. شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای بسیار کم این راه حل تبلیغاتی را امتحان کرده و بازخورد آن را با سایر روش‌ها مقایسه کنید تا متوجه این ترفند بسیار فوق‌العاده شوید. این راه‌کار امروزه بسیار مورد توجه شرکت‌ها و سازمان‌های تجاری قرار گرفته است. بسیاری از این روش برای تبلیغات استفاده می‌کنند و نتایج مطلوبی نیز از این روش تبلیغاتی دریافت می‌کنند.

جمع بندی نهایی شکلات اختصاصی

شما نیز می‌توانید یکی از مشتریان تاپ چاکلت باشید. این فروشگاه می‌تواند یک تأمین کننده شکلات اختصاصی دائمی برای شما باشد. شما قادرید با صرف هزینه‌ای مناسب برای شکلات‌های اختصاصی خود از تاپ چاکلت شکلات‌هایی دل‌نشین با برند خود خریداری نمایید. این می‌تواند یک پیشنهاد همکاری دائمی باشد تا ما را به عنوان یک تأمین کننده دائمی این روش تبلیغاتی بشناسید. در ادامه روش ثبت سفارش اشاره خواهیم داشت.

 

  • مراحل ثبت سفارش بسته های شخصی

🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫

🛑اول باید ثبت سفارش انجام شود،لطفا نام و نام خانوادگی ،شماره ثابت و همراه و آدرس تحویل رو به صورت تکس ارسال بفرمایید

🛑بعد ثبت مبلغ بسته رو به شماره کارت

۵۰۲۲۲۹۱۰۶۶۰۱۴۲۹۹

بانک پاسارگاد به نام آقای مهران اسکندری

واریز می‌کنید و عکس فیش رو ارسال می‌کنید

🛑سپس توضیحات لازم در مورد سفارشتون شامل طرح روی شکلات،طرح روی باندرول و طرح روی جعبه ارسال می‌کنید و منتطر ارسال طرح های توسط طراح ما میمونید

🛑و بعد تاییدهم کارتون میره برای تولید

تمام😊

  • مراحل ثبت سفارش بسته های شرکتی و سازمانی

🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫

🛑اول باید یک پیش فاکتور صادر شود ،لطفا اطلاعات کامل مجموعه  ،شماره ثابت و همراه و آدرس تحویل رو به صورت تکس ارسال بفرمایید

نکته : پیش فاکتور یک تاریخ اعتباری دارد که اگه بگذره باید مجدد قیمت و تاریخ تحویل را استعلام بگیرید

🛑بعد واریز پیش پرداخت  عکس فیش رو ارسال می‌کنید

🛑سپس طراح مجموعه با شما تماس میگیرد توضیحات لازم در مورد سفارشتون شامل طرح روی شکلات،طرح روی باندرول و طرح روی جعبه ارسال می‌کنید و منتطر ارسال طرح های توسط طراح ما میمونید

🛑و بعد تاییدهم کارتون میره برای تولید

تمام😊

کلا سفارشات رو به سه دسته تقسیم کنید

  • سفارشات شرکتی و سازماتی که سفارشات عمده در نظر گرفته میشود
  • سفارشات مراسم های شخصی شامل تولد ولنتاین و …
  • سفارشات بسته های مناسبتی آماده مثا شب یلدا ، اعیاد ملی مذهبی و …

 

*برای تولید شکلات اختصاصی نیاز به ساخت یک قالب هست که این قالب در سفارشات عمده و شخصی متفاوت است*

قیمت هر عدد ۲۵۰۰ تومان

حداقل تعداد ۱۰۰۰ عدد

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شکلات شرکتی مدل MSH | شکلات اختصاصی شرکتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شکلات شرکتی مدل MSH | شکلات اختصاصی شرکتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *